رخداد رسانه ای "سردار تا سردار" برگزار می شود
رخداد رسانه اي "سردار تا سردار" برگزار مي شود
قابل توجه بچه های مسجد استان تهران:

رخداد رسانه ای "سردار تا سردار" برگزار می شود

اختتاميه دومين رخداد رسانه اي "سردار تا سردار" (از سردار ميرزا کوچک جنگلي تا سردار قاسم سليماني) دي ماه و همزمان با شهادت سردار شهيد حاج قاسم سليماني در رشت برگزار مي شود.
شناسه خبر : 42449 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، دومین رخداد رسانه ای "سردار تا سردار" (از سردار ميرزا كوچك جنگلي تا سردار قاسم سليماني) به مناسبت يكصدمين سالگرد شهادت سردار ميرزا كوچك جنگلي برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، این رخداد از سوی ستاد هماهنگي كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد گيلان با مشاركت  ستاد مردمي جبهه فرهنگي اجتماعي انقلاب اسلامي استان

این رخداد بزرگ در بخش هاس در یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، گزارش تحلیلی، تیتر، عکس، اینفوگرافیک، متن ادبی شامل داستان‌های کوتاه، دلنوشته و سایر موارد در گیلان برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش این رخداد در محورهای "میرزاکوچک، حاج قاسم و خدمات اجتماعی"، "حاج قاسم، مردم و جبهه‌سازی"، "جایگاه مردم در پیشبرد اهداف نهضت جنگل"، "نقش مردم گیلان در تحقق انقلاب اسلامی"، "نقش گیلانیان در تقویت جبهه مقاومت"، "نقش مردم و جریان‌های مردمی در پیشبرد اهداف کشور"، "رسانه و ترویج فرهنگ مقاومت" و ‌"رسانه و گسترش خدمات اجتماعی" برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این رخداد از 10 آبان تا 25 آذرماه فرصت دارند آثار خود را از طریق  فضای مجازی به شماره تماس 09917115202 به دبیرخانه رخداد ارسال کنند.

اختتامیه دومین رخداد رسانه‌ای "سردار تا سردار" در دی ماه و همزمان با ایام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در رشت برگزار خواهد شد.

پایان پیام/.